FAQ

Het eten

Hoe lang zijn de maaltijden houdbaar?

Alle maaltijden zijn tot 2 dagen na levering houdbaar, mits gekoeld bewaard.

Hoe worden de maaltijden geleverd?

De maaltijden worden door de bezorgers koelvers geleverd, in opwarmbare suikerrieten bakjes. De bakjes bevatten een label met uitgebreide voedingswaarde-informatie en bereidingsinstructies.

Wordt er rekening gehouden met speciale diëten, intoleranties of allergieën?

Wij kunnen helaas geen rekening houden met elk(e) dieet, allergie of intolerantie. Wel zie je altijd welke allergenen maaltijden kunnen bevatten.

Waar worden de maaltijden gemaakt?

De maaltijden worden iedere dag vers gekookt in onze professionele productiekeuken door onze chef. Zo heb jij niet alleen een persoonlijke chef, maar ben je ook verzekerd van dagelijks alleen maar de beste verse ingrediënten.

Kan ik de maaltijden invriezen?

De maaltijden kunnen in theorie worden ingevroren. Wij raden dit echter af omdat het ten koste gaat van de smaak en kwaliteit.

Bestellen

Hoe kan ik inloggen?

Via de computer log je je in door rechtsboven op inloggen te klikken. Op de telefoon/tablet klik je op het menu icoontje rechtsboven en klik je vervolgens op inloggen.

Hoe stel ik mijn wachtwoord opnieuw in?

Je wachtwoord stel je in door eerst in te loggen en vervolgens op instellingen te klikken.

Tot hoe laat kan ik bestellen?

Op dit moment kan je iedere werkdag bestellen tot 20:00. In de zeer nabije toekomst gaan we deze tijd echter aanpassen zodat je later op de dag ook nog een FreshMeal kan bestellen.

Kan ik ook voor een andere dag bestellen?

Jazeker, bij FreshMeals kan je tot 10 dagen vooruit bestellen. Hierdoor plan jij jouw FreshMeals makkelijk in voor de rest van de week en kom je goedkoper uit per maaltijd door onze staffelkorting.

Kan ik ook elke week automatisch maaltijden laten bezorgen?

Wij zijn druk bezig om deze premium service zo snel mogelijk aan te kunnen bieden aan onze vaste klanten. Binnenkort meer!

Betalen

Wat kost een FreshMeal?

Een FreshMeal kost tussen de 9 en 13 euro. Wij werken ook met een staffelkorting, hoe meer FreshMeals je besteld, hoe goedkoper je uitkomt per maaltijd.

Werken jullie met een staffelkorting?

Wij werken met een staffelkorting:
- vanaf €11 gratis bezorging
- vanaf €25 of meer, €2,50 korting
- vanaf €50 of meer, €5,- korting
- vanaf €90 of meer, €12,50 korting.

Wat zijn mijn betaalopties?

Dit zijn jouw betaalopties:
- Ideal
- Paypal
- Visa
- Mastercard
- American express
- Pinnen aan de deur.

Zit ik vast aan een abonnement?

Nee, je kan bij ons gewoon losse maaltijden bestellen zonder vast te zitten aan een abonnement.

De bezorging

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen in heel de stad Utrecht en een deel van Leidsche Rijn. Doe de postcodecheck op de 'Hoe werkt het' pagina om te zien of jouw adres binnen het bezorggebied valt. Mocht dit niet zo zijn dan kan je natuurlijk altijd ervoor kiezen om je maaltijden op te halen bij een van onze ophaallocaties.

Wanneer bezorgen jullie?

Wij bezorgen iedere werkdag tussen 17.00-21.00. Je kan kiezen voor een tijdsvak van 1 uur, bijvoorbeeld tussen 17.00-18.00.

Wat gebeurt er als ik een keer niet thuis ben?

Dit kan natuurlijk een keer gebeuren. Mocht je niet thuis zijn dan bezorgen we de FreshMeal(s) bij de buren. Jij krijgt hiervan een melding van ons.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Jazeker, bij het afrekenen kan je ervoor kiezen om het op een ander adres te laten leveren.

Kan ik mijn maaltijd ook afhalen?

De maaltijden zijn ook af te halen bij onze pick up points. Meer informatie hierover vind je op de pagina pick up points, deze kan je vinden in de footer van de website(onderste balk)

Hoe wordt mijn maaltijd bezorgd?

De maaltijd word koelvers aangeleverd door een van onze bezorgers.

Bereiding

Hoe warm ik de maaltijd op?

De maaltijden warm je op in de oven en/of magnetron. De precieze bereidingsinstructies vind je op het label en op de webpagina van de maaltijd.

Kan elke maaltijd zowel in de oven als in de magnetron worden opgewarmd?

Bijna alle maaltijden zijn geschikt om zowel in de oven als in de magnetron op te warmen. Wij raden wel bij sommige maaltijden aan om het in de oven op te warmen. Deze aanbeveling vind je terug bij de desbetreffende maaltijd op de website en op het label van de FreshMeal.

Cadeaubonnen

Hoe bestel ik een cadeaubon?

Als je helemaal naar beneden scrollt zie je 'Cadeaubonnen' staan. Klik hierop en vul jou persoonlijke boodschap en waarde van de bon in. Daarna klik je op 'Cadeaubon bestellen'.

Hoe lang is een cadeaubon geldig?

Een cadeaubon is 12 maanden geldig na aankoop.

Adresgegevens:
FreshMeals Utrecht
Nijverheidsweg 18V
3534AM, Utrecht

Email: info@FreshMealsUtrecht.nl
Tel.: 030-2270522